Oho.. onkin jo helmikuu. Olen kipeä. Poikaystävä tartutti mulle varmaan tän pöpön. On melko vetämätön olo. Otsan rypistys Huomanna (tai siis tänään) taidan jättää kouluun menemisen väliin, kun olo ei tosiaan tänäänkään koulussa ollut mitä parhaimpia. Olin kokonaiset neljä tuntia koululla, jonka jälkeen päätin lähteä kotiin. Nukuttiin sitten kullan kanssa oikein kunnon päikkärit. Varmaan siksi nyt ei väsytä ollenkaan.

Tein tuossa ystävänpäiväkortteja. Tuli ihan kivoa. Pitää nyt kaivaa kaikkien kavereiden osoitteet esiin ja lähettää noi kortit viimeistään 11.2. (postin sivuilta luettu). Tykkään tehdä ja lähetellä kortteja. Tykkään myös ostella lahjoja. Kohta on kavereitten tuparit tiedossa, joten sinne pitäisi kortti tehdä ja ostaa jonkunlainen lahja. Kivaa, kun pääsee taas juhlimaan. Hymy

Ostettiin muuten vaaka, mutta se on vielä lahessa. Enkä nyt ole oikein päässyt tuota liikuntaakaan aloittamaan kunnolla, kun kulta on ollut kipeenä. Nyt kun mä olen kipee, niin en voi tietystikkään liikkua. Ärsyttää! Haluaisin niin paljon uimaan. No kunhan tästä parannutaan, niin sitten alan kunnolla liikkumaan ja katsomaan tarkasti mitä syön. En kyllä ole nytkään kauhean epäterveelliseti syönnyt. Yritän nyt saada edes pienen määrän liikakiloista lähtemään. Laittelen varmaan tänne blogiin siitä juttua, kun pääsen vauhtiin.

Nyt menen nukkumaan ja huomenna kotan vaan lepäillä ja juoda paljon, varsinkin kuumaa juomista. Kauniita unia! Hymy

 

 

Ps. Kuuntelen parhaillani Zen Caféta. Biisinä on Minun kaupunkini. Jotenkin en enää osaa ajatella, että mitä kaupunkia pitäisin omana kaupunkina. Lahti taitaa kuitenkin viedä vielä voiton. Katsotaan parin vuoden päästä mitä mieltä olen ja missä silloin edes asun. Ei sitä voi tietää. Pidän tästä Zen Cafén biisistä tällä hetkellä melko paljon.