Vaihdoin tämän blogin ulkoasun hiukan jouluisempaan. Sivupohja löytyi Sadun Pohja Tekeleet -blogista. Mun mielestä todella kaunis jouluinen pohja.

Koulussa on kauhean monet kipeitä, myös opettajat. Tunteja on siis peruttu. Mulle se sopii erittäin hyvin, sillä on paljon muutakin hommaa. Pitää pakata täällä solussa. Olen saannut vasta yhden pahvilaatikollisen pakattua. No, onneksi mulle ei ole täällä paljon tavaraa. Enää yksi yö tässä solussa. Huomenna nähdään millainen se uusi asunto on. Jännittää vähän.

Joulukuu alkaa neljän yön päästä. Mulla ei ole vielä joulukalenteria, mutta poikaystävä lupas ostaa sellasen mulle. Jotenkin ei ole vielä tarpeeksi sellasta joulufiilistä. Toivottavasti se tulee sitten muuton jälkeen, kun saa alkaa leipoa joululeivonnaisia ja koristella paikkoja. Tällä hetkellä viritän itseäni joulutunnelmaan kuuntelemalla joululauluja. Tässä pari ihanaa joululaulu: The Chritmas Song ja Varpunen jouluaamuna. Jälkimmäisestä laulusta pidän erityisen paljon. Se on myös ihana laulaa.

Nyt pakkaamaan joululaulujen tahdissa. :) Mukavaa iltapäivää ja iltaa kaikille.

2098175.jpg