Miten voikin olla tällaisia päiviä? Aivan kauheaa. En ole saannut tänään aikaiseksi mitään ja se ärsyttää nyt todella paljon. No huomenna sitten taas Lahteen. Ehkä siellä jopa saan jotain aikaiseksi. Onneksi pääsee taas kullan viereen. Alkaa vähän rasittamaan täällä solussa asuminen. Tulen hulluksi tässä yhdessä pienessä huoneessa. :S Huomenna aamulla kouluun ja koulun jälkeen heti hyppään junaan. Noi viikonloput kannustaa mua jaksamaan täällä ja tietenkin se muutto. Viikonlopun jälkeen enää alle kaks viikkoa! Ihanaa!

Tänä viikonloppuna olisi tiedossa eräät pikkujoulut. Eipä kauheasti huvittaisi mennä edes sinne, mutta kai sinne pitää mennä. Viikonloppuna pitää myös pakata, taas.. Ei ole mitään kovin mukavaa puuhaa.

Olen tajunnut vihdoin, että joulu tulee ihan kohta. Kohta pitäisi alkaa miettimään lahjoja ja muuta jouluun liittyvää. Toivottavasti saataisiin vaan kaikki tavarat mahdollisimman nopeasti purettua siellä uudessa asunnossa, että voisi alkaa järjestellä jo joulua, vaikka eihän me siellä joulua vietetä, mutta olisi kiva, jos pääsisi siihen tunnelmaan jo heti joulukuun alusta. :)

Kai mun pitää alkaa kohta pakkailla täälläkin, vaikka eihän täällä nyt kauheasti pakkaamista ole. Muutto pyörii koko ajan mielessä. Pitäisi kyllä ajatella välillä myös koulujuttuja. Niitä olisi taas kauhea kasa tekemättä. Ei nyt jotenkin ollenkaan innosta ne. No mutta nyt alan pakkaamaan tavaroita, joita otan mukaan huomenna.

Olen menossa huomenna Sibeliustalolle katsomaan CMX:n keikkaa. En ole kauheasti sitä kuunnellut, mutta kullan kanssa lupauduin mennä katsomaan. Olen yleensäkkin hyvin avoin kaikelle mulle uudelle musiikille. Nyt virittäydyn tunnelmaa näiden tunnetuimpien CMX:n biisin kanssa. Tässä olis vähän Ruostetta. Ja tietenkin eräs biisi, josta pidän todella paljon: Pelasta maailma.

MUKAVAA VIIKONLOPPUA!

2060299.jpg