Mulla alko talviloma. Tai oikeestaan tämä on sellanen harjotustyöviikko, mutta ei tarvi koululle mennä. Kivaa, kun saa touhuta melkein mitä haluaa.

Hassua. Mä olen ehkä nyt keksinyt miksi haluan isona. Se ei todellakaan liity mitenkään tekniikkaan, joten tämän vuoden opiskelusta ei ole varmaankaan mitään hyötyä. En kuitenkaan kadu ollenkaan tämän alan opiskelua, sillä uskon että tulen tarvitsemaan monia näistä tiedoista ja taidoista, joita olen oppinut tämän lukuvuoden aikana. Katsotaan nyt pääsenkö sisään vai en, mutta ainakin yritetän kovasti. Olen jo hankkinut kirjastosta kirjoja, joilla koitan perehtyä hiukan ennen pääsykoemateriaalien tuloa. Katsotaan nyt mitä tästä tulee.

Eilen oli ystävänpäivä. No ei näkynyt muita ystäviä kuin poikaystävä. Meillä oli kyllä ihan hauskaa, sillä katseltiin leffaa ja juotiin viiniä. Nyt pitäis varmaan laittaa uudet lakanat sänkyyn ja mennä silittämään pyykkejä. Huomenna onneksi saa nukkua pitkään ja on aikaa myös siivota. Ehkä ehdin vähän lueskellakin ja kirjastossa voisi mennä käymään.

Tällä hetkellä kuuntelen You Tubesta Aleksi Ojalan biisiä: Rakastaa ja tulla rakastetuksi. Rakastuin joskus silloin aikoja sitten sellaiseen Aleksi Ojalan biisiin, kun Nukkumatti ja lentoemäntä. Harmi, ettei sitä löydy mistään. Se soi silloin joskus todella usein radiossa.

Nyt menen tekemään jotain hommia..